Nuorodos kopijavimas

Al svorio metimas, 10 svorio metimo būdų tinginiams: nieko nedarau ir lieknėju

Svorio metimas dažniausiai reikalauja daug atsidavimo, disciplinos ir prakaito, bet, net jei ir nenorite praleisti vakarų bėgiodami ar skaičiuodami kalorijas, yra daug paprastesnių būdų, kaip lengvai atsisveikinti su nepageidaujamais skaičiukais.

Treneris atskleidė netikėtą būdą, kaip lengvai numesti svorio

Štai dešimt patarimų, kaip al svorio metimas numesti svorio be apsilankymo sporto salėje ar griežtos dietos. Gera dienos pradžia — su stikline vandens: turbūt ne kartą teko girdėti, kad šilto vandens stiklinė su citrina ne tik greičiau pažadins organizmą, bet ir užpildys skrandį ir valgyti norėsis mažiau.

Desertui — juodasis šokoladas: jei esate užkietėję smaližiai, drastiškas saldumynų atsisakymas gali tik pakenkti jūsų organizmui.

Jei įprastą saldų užkandį, tarkime, sausainius, pakeistumėte kokybišku juoduoju šokoladu, ne tik patenkintumėte savo cukraus poreikį, bet ir nepakenktumėte kūno linijoms. Iš pradžių juodasis šokoladas gali pasirodyti kartus ir visai neskanus, tačiau tuomet jums jo norėsis ne tiek daug ir al svorio metimas kalti suvalgę per daug.

20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta

Stebėkite savo porcijas: paprastas triukas — įprastą porciją dalyti per pusę arba dėti maistą į mažesnę lėkštutę. Jei turite maisto likučių, sudėkite juos į šaldytuvą, kad vakare nekiltų noras paskanauti dar vienos porcijos iš puodo ar keptuvės.

Daugiau judėkite: jeigu jūsų tikslas yra numesti kelis kilogramus, aktyviai lankytis sporto salėje nėra būtina. Rinkitės laiptus vietoj lifto, jei iš darbo ar paskaitų važiuojate autobusu, išlipkite anksčiau, nei reikia, ir kelias stoteles pasivaikščiokite.

Kaip numesti svorio?

Šiltuoju metų laiku nesėdėkite namuose — keliaukite prie vandens al svorio metimas, važinėkitės dviračiu, sparčiai žingsniuokite.

Smagus užsiėmimas — šokinėjimas su šokdyne.

Taip populiari dainininkė Svorio netekimas 4 savaites Perry palaiko dailią kūno formą! Negerkite savo kalorijų: galite atsisakyti nesveiko maisto, tačiau rezultatai nebus al svorio metimas efektyvūs, jei ir toliau gersite al svorio metimas gėrimus, sultis iš pakelio ar dažnai mėgausitės vyno taure su vakariene.

negaliu mesti svorio slaugos metu riebalų deginimo vata

Paskaninkite vandenį braškėmis, citrinomis, mėtomis, agurkais ir nešiokitės jį su savimi! Per ilgai nebadaukite: nedidelis alkio jausmas — gerai, tačiau badavimas, kai visą dieną nevalgote ir prisikemšate al svorio metimas, yra labai nesveika. Įsimeskite užkandžių į rankinuką — vaisių, riešutų maišelį, javainių, kad nepakenktumėte savo organizmui. Užkandžiaukite sveikai: venkite užkandžių, kuriuose pilna tuščių kalorijų traškučių, krekeriųrinkitės tokį maistą, kuriame gausu baltymų ir maistinių skaidulų.

numesti svorio dėl savo kaip numesti svorio esant 44

Pavyzdžiui, pasukos su vaisiais ir sėklomis, dribsniai. Valgykite lengvą, ankstyvą vakarienę: vakare stenkitės valgyti tokį maistą, kuris sudarytų maždaug 25 procentus dienos kalorijų normos ir darykite tai maždaug 2—3 valandas prieš miegą. Per didelis kiekis maisto vėlyvą vakarą gali sukelti virškinimo ir miego problemų.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Išsimiegokite: jeigu miegoti keliaujate tada, kai kiti ruošiasi keltis į darbą — stenkitės pakeisti miego režimą. Miego trūkumas gali lemti persivalgymą dienos metu ir energijos trūkumą tada, kai turite atlikti svarbiausius protinius ir fizinius darbus.

al svorio metimas kur eina riebalai?

Stenkitės išmiegoti 7—9 valandas kiekvieną naktį ir dienos darbus baigti iki 22 valandos. Rodyti komentarus.