20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Ar mums reikia svorio metimo

Dabar — kitas labai svarbus žingsnis — tas kalorijas išdalinti baltymams, angliavandeniams ir riebalams. Ar teisingai jas paskirstysite lems tai kaip sėkmingai atsikratysite riebalinės masės ir kaip sėkmingai išsaugosite raumeninę. Tiek aš pats, tiek mano klientai vadovaujamės būtent šiomis rekomendacijomis ir rezultatai - nenuginčijami.

Svorio mažinimo taisyklės

Neabejokite - gerus rezultatus galite pasiekti ir Jūs! Kaip jau sakiau - pagrindiniai svorio metimo elementai yra: kalorijos, baltymai, angliavandeniai, riebalai, skaidulinės medžiagos, vanduo, vitaminai ir mineralai. Tai įrodyta daugybę kartų. Istorijos pabaiga.

ar mums reikia svorio metimo prekybininkų juokai numesti svorio

Jėgos treniruotės dar labiau padidina baltymų poreikį, nes Jūsų kūnas turi atnaujinti sporto metu pažeistas raumenines skaidulas. Ar reikia baltymų jei metate svorį be sporto?

Taip, nes net jei nesportuojate, Jūsų organizme kasdien miršta ląstelės ir amino rūgštys yra būtinas elementas naujoms ląstelėms susidaryti. Kiek reikia baltymų? Klausimas labai sudėtingas, nes kiekvienam kiekis skiriasi dėl įvairių priežąsčių: suvartojamų angliavandenių kiekio, amžiaus, lyties, fizinės veiklos intensyvumo, dabartinio kūno lieknumo, kalorijų deficito dydžio ir t.

patarimai, kaip pagerinti riebalų nuostolius

Jau dešimtmečius fitneso pasaulyje yra naudojamas skaičius 2. Metant svorį rekomenduojamas intervalas yra 2. Kaip apskaičiuoti liesą raumeninę masę?

paprasti namų patarimai, kaip numesti svorio

Tam reikia žinoti savo kūno riebalinę masę. Puslapio apačioje yra pavyzdžiai pagal kuriuos pasirinkite savo kūno tipą geriausiai atitinkantį pavyzdį su riebaline mase. Toliau liesą raumeninę masę apskaičiuoti ar mums reikia svorio metimo. Pirmiausia turite iš 1 atimti savo riebalinę masę procentais.

Todėl: 1 — 0. Čia skaičius 1 visiems vienodas, jis nekinta, dėl jo nesijaudinkite. Toliau viskas dar paprasčiau: 0. Formulėje 95 yra mano kūno svoris kilogramais. Taigi mano liesa raumeninė masė yra apie Kai jau turite savo liesą raumeninę masę, viską apskaičiuoti labai lengva.

Dvidešimt svorio metimui palankiausių maisto produktų — ir tai pagrįsta mokslu — pristato independent. Visas kiaušinis Kadaise baimintasi dėl juose esančio nemažo cholesteroli o kiekio, tačiau dabar kiaušiniai išgyvena tikrą renesansą.

Kaip jau sakiau - metant svorį rekomenduojamas baltymų intervalas yra 2. Kuo esate liesesnis, tuo turėtumėte būti arčiau 3.

Taigi, mano atveju, aš savo liesą raumeninę masę dauginčiau iš 3.

Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta

Štai, aš turiu suvartoti gr baltymų kasdien. Tiek pilnai pakaks apsaugoti raumeninę geriausias drėkiklis svorio netekimui nuo jos galimo praradimo.

ar mums reikia svorio metimo svorio netekimas reikšmingumo

Kiek suvartoti baltymų jei nusprendėte mesti svorį ar mums reikia svorio metimo jėgos treniruočių? Tyrimai rodo, kad 1. Baltymų rekomendacijos daugiau mažiau yra vienodos ar mums reikia svorio metimo vyrams, tiek moterims. Sveikieji riebalai, kuriuos randate pieno produktuose, avokaduose, sėklose, riešutuose ir t.

Čia mes kalbame apie paprastą šaukštą riebalų per dieną. Net ir omega — 3 kasdien Jums pilnai pakanka 1-o gramo tablečių. Tai labai nedaug. Visgi yra kur kas svarbesnė priežąstis valgyti kiek daugiau riebalų nei tiek.

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Priežąstis yra psichologinė. Maisto pasirinkimas yra labai ribotas. Tą bloguoju patyrė žmonės dar aisiais metais kai super mažai riebalų turinčios dietos buvo populiarios.

Žmonės tiesiog nesugebėjo šios mitybos laikytis ilgai.

Teisinga vakarienė - ką valgyti vakare kad kristų svoris?

Negana to, valgant labai mažai riebalų žmonės nuolat jačiasi alkani. Dar naudinga ir tai, kad valgant vidutinį kiekį riebalų, tyrimai rodo, kraujo gliukozė būna stabilesnė. Taigi riebalų rekomendacija metant svorį yra 0.

svorio netekimas manassas va

Pabrėžiu, kad kūno kilogramui, o ne 1-am kūno liesos raumeninės masės kilogramui. Vyrams rekomenduoju 0. Moterims rekomenduoju 0. Jeigu esate tokia, kuri labiau mėgsta angliavandenius, o ne riebalus, tuomet galite vartoti 0. Jeigu kaip tik labiau mėgstate riebalus, tada galite vartoti net apie 1.

Yra ar mums reikia svorio metimo 20 tyrimų, kurie sako, kad mažai angliavandenių Jums padės greičiau numesti svorį. Tačiau su visais šiais tyrimais yra viena bendra problema — baltymai. Visuose tyrimuose grupė, valganti mažai angliavandenių valgo daugiau baltymų, o grupė, kuri valgo daugiau angliavandenių, valgo mažiau baltymų.

Jau vien tai turėtų ar mums reikia svorio metimo klausimų, nes jau procentų įrodyta, kad mityba su daugiau baltymų padeda greičiau mesti svorį nepriklausomai nuo kitų maisto medžiagų.

Taigi visos šios studijos, iš esmės, tiria daug baltymų ir mažai ar mums reikia svorio metimo prieš mažai baltymų ir daug ar mums reikia svorio metimo. Tačiau mes norėtume matyti daug baltymų ir daug angliavandenių prieš daug baltymų ir mažai angliavandenių su vienodu kalorijų deficitu.

Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta 4. Reikėtų išskirti dvi pagrindines dietų grupes: raumenų masės auginimo dieta, bei lieknėjimo, riebalų deginimo ar svorio metimo dietos. Mityba sportuojant Kaip teisingai maitintis, susidaryti mitybos planą, kad pasiekti maksimalų dietos efektą?

Tiesą pasakius, tokių tyrimų yra. Ką jie rado? Vartoti bent jau vidutinišką kiekį angliavandenių rekomenduojama nes: angliavandeniai padeda apsisaugoti nuo raumeninės masės praradimo kai esate ar mums reikia svorio metimo deficite, padeda išlaikyti žemą kortizolio streso hormono lygį, padeda išlaikyti normalų testosterono lygį, padeda išlaikyti raumenų jėgą, padeda greičiau atsigauti po treniruočių, pageriną baltymo sintezę.

Kiek valgyti angliavandenių? Kadangi jau esame apskaičiavę kiek mums reikia suvartoti baltymų ir riebalų, apskaičiuoti angliavandenius labai paprasta.

10 netradicinių svorio metimo būdų, kurie išties padeda

Jau sakiau, kad 1 gr baltymų turi 4 kalorijas, 1 gr angliavandenių — 4 kalorijas, o 1 gr riebalų — 9. Taigi aš apskaičiavau, kad man reikia suvartoti kasdien po gr baltymų ir 57 gr riebalų.

neapykantos norma deginant riebalus

Prieš tai apskaičiavome, kad numesti svoriui man kasdien reikia suvartoti kalorijas. Taigi iš šio skaičiaus man teliko atimti baltymų bei riebalų kalorijas ir gausiu kalorijų ar mums reikia svorio metimo skirtą angliavandeniams. Kai žinome, kad 1 gr angliavandenių turi 4 kalorijas, mums tereikia kalorijas padalinti iš 4 ir gausime angliavandenių skaičių.

Išmokome apskaičiuoti makrolelementus sveikam svorio metimui.