Sekite mus:

Būdų įkvėpti save mesti svorį, Nuorodos kopijavimas

Kai man atveža pacientą, visas mano dėmesys sutelktas į jo tos akimirkos būklę, ar tai būtų širdies priepuolis, ar insultas. Šios kelios minutės agonijoje — tik pragaištingų sprendimų kupino gyvenimo padarinys.

Jums gali patikti

Tu kasdien žudai save, jeigu kiekvieni tavo pietūs — priemonė nudžiuginti savo vidinius riebalus. Susiję straipsniai Kaip sumažinti pilvą be sporto   31 Knygos autorius, tikėdamasis padėti pasiekti didelių pokyčių gyvenime, ragina nebijoti — tai nebus kančia.

Pasirink vos tris iš jų ir pabandyk tai įgyvendinti. Ims kristi svoris, nors gausi pakankamą kiekį energijos ir jausiesi sotus.

Aštuoni būdai numesti svorį nekeičiant savo įpročių

Nesistenk įgyvendinti iškart visų patarimų — nepatempsi, tai patikrinta. Ir pagrindinis šio metodo ypatumas — savo pasirinkimą grįsk ne tuo, ko norėtum atsisakyti, o tuo, ką mėgsti valgyti.

būdų įkvėpti save mesti svorį

Mėgstu sūrį ir jogurtą O kas nemėgsta? Ir tai gerai. Tyrimai rodo, kad ne mažiau miligramų kalcio per dieną suvartojantys žmonės 60 procentų mažiau linkę būdų įkvėpti save mesti svorį svorio, lyginant su tais, kurie suvartoja mažiau kalcio.

Na, o jogurtai, be kita ko, mažina organizmo iš maisto virškinimo metu pasisavinamų riebalų kiekį. Štai Tenesio universiteto mokslininkų atliktas tyrimas atskleidė, kad kilokalorijų per dieną mažiau suvartojantys žmonės, kurie tuo pat metu racioną papildo trimis porcijomis jogurto, per dvylika savaičių neteko 81 procentu daugiau pilvo riebalų nei tie, kurie būdų įkvėpti save mesti svorį ir be kalorijų, ir be jogurto.

Receptas: 1 stiklinė pieno per pusryčius, 40 gramų sūrio priešpiečiams, 1 stiklinė natūralaus jogurto užkandžiaujant — ir taip kiekvieną dieną.

Svorio sumažėjimas: iki 1,3 kilogramo per keturias būdų įkvėpti save mesti svorį. Mėgstu makaronus ir ryžius Tuomet ir valgyk juos. Tik pakeisk savo pamėgtus rafinuotus angliavandenius — baltą duoną, ryžius, makaronus, sausainius — į tokius pačius pilno grūdo gaminius. Juose mažiau kalorijų, jie ilgiau įsisavinami ir suteikia tau virškinimui būtiną ląstelieną. Štai tau motyvacijai: Pensilvanijos universitete tie tyrimo dalyviai, kurie sumažino suvartojamo maisto kiekį kilokalorijų per dieną būdų įkvėpti save mesti svorį tuo pat metu perėjo prie pilno grūdo produktų, atsikratė du kartus daugiau pilvo riebalų nei tie, kurie tiesiog atsisakė tų pačių kilokalorijų per dieną.

Receptas: derink pilno grūdo produktus su liesa mėsa, daržovėmis ir sveikais riebalais.

Aštuoni būdai numesti svorį nekeičiant savo įpročių - DELFI Gyvenimas

Svorio sumažėjimas: iki 3,6 kilogramo per keturias savaites. Mėgstu gazuotus gėrimus Skysčių vartojimas — vienas iš būdų užpildyti skrandį, tačiau svarbu stebėti, ką taip godžiai geri.

Be to, jeigu tu visiškai atsisakysi saldžių gazuotų gėrimų, neteksi daugiau svorio, nei jeigu apribosi savo racioną analogišku kalorijų kiekiu iš normalaus maisto. O jeigu visiškai negali apsieiti be skonio ir burbuliukų, pats pasigamink mažai kalorijų turintį gazuotą gėrimą: viena dalis sulčių ir dvi dalys nesūdyto mineralinio vandens.

Būdų įkvėpti save mesti svorį sumažėjimas: iki 1,8 kilogramo per keturias savaites.

Kaip aš sulieknėjau: - 20 kg ir kg (nuotraukos prieš ir po) | steelseries.lt

Mėgstu nuolat kažką kramtyti Štai ir puiku, kramtyk, tačiau tik vaisius ir daržoves! Pavyzdžiui, norint gauti folio rūgšties tai yra vitaminas B9labai svarbu valgyti daug žalių lapinių kultūrų, tokių kaip špinatai ir romaninės salotos.

Ši medžiaga tiesiog būtina naujų ląstelių tavo organizme formavimuisi ir augimui, tačiau pats organizmas jos nesintetina. Na ir apskritai, paskaičiuota, kad vidutinis normalaus svorio žmogus per dieną suvartoja beveik dvi porcijas vaisių, kai vidutinis antsvorio turintis žmogus — mažiau vienos porcijos.

Receptas: Kiekvieną dieną suvalgyk mažiausiai dvi porcijas vaisių ir tris porcijas daržovių. Obuolys rytais, špinatai garnyrui per pietus, morkos ar kopūstai pakramsnojimui tarp valgių, apelsinas per pietus ir stiklinė pupelių vakarienei.

  • Laikykitės mitybos, fiziškai įkelkite save, bet norint pasiekti geriausią figūrą, kažko trūksta?
  • Vaida, noriu paklausti, kaip padaryti, kad atsirastų motyvacija sulieknėt.
  • Kaip numesti svorio | Kaip motyvuoti save svorio metimui
  • Motyvacija prarasti svorį, tinkamos motyvacijos pavyzdžiai - Autizmas May
  • PATARIMAS: "Noriu mesti svorį, bet nerandu motyvacijos" - Vaida Kurpienė
  • Kančios dėl svorio nesvetimos ir įžymybėms
  • Kiek svorio per 5 mėnesius

Ir ne, ypač saldžios vaisių sultys to nepakeis. Svorio sumažėjimas: iki 2,7 kilogramo per keturias savaites.

būdų įkvėpti save mesti svorį negali atrodyti, kad numesti svorio

Mėgstu pusryčius Šaunuolis! Jeigu reguliariai pusryčiauji, tai mažina nutukimo riziką net 78 procentais. Tik stebėk, ką valgai. Būtini baltymai pienas, kiaušiniai, jogurtas, bolivinė balandapilno grūdo gaminiai avižos, skrudinta pilno grūdo duona ir dar kartą bolivinė balandataip pat vaisiai.

PATARIMAS: "Noriu mesti svorį, bet nerandu motyvacijos"

Mėgsti kažką riebiau? Tuomet štai tau tyrimo rezultatai motyvacijai sustiprinti: tas, kuris per dieną ėmė suvartoti kilokalorijų mažiau ir tuo pat metu valgo rytais kiaušinius ir skrudintą duoną, netenka 65 procentais daugiau riebalų nei tas, kuris sumažinęs kalorijas renkasi pusryčiams riestainius ir grietinėlės sūrį. Receptas: Du kiaušiniai, skrudinta pilno grūdo duona, du gabalėliai būdų įkvėpti save mesti svorį, stiklinė neriebaus jogurto be priedų ir koks nors vaisius — ne vėliau nei valanda po nubudimo.

būdų įkvėpti save mesti svorį moterų lieknėjimo bėrimo apsauga

Mėgstu antruosius pusryčius ir pavakarius Būdų įkvėpti save mesti svorį tarp valgių išties gerai. Tiesą sakant, valgyti reiktų ne mažiau penkių kartų per parą. Jeigu užkasi likus dviem valandoms iki vakarienės, tikrai prieš naktį nepersivalgysi ir nepulsi iš alkio krautis į lėkštę visko, kas yra ant stalo saldaus ir riebaus. Tačiau pavakariai turi būti panašūs į pusryčius: derink produktus iš trijų grupių ir mažiausiai vienas iš jų turi būti baltyminis.

Kaip motyvuoti save svorio metimui

Receptas: Du kalorijų užkandžiai per dieną: vienas įpusėjus rytui, antras — antroje dienos pusėje. Derink baltymus riešutai, jogurtas, sūris su pilno grūdo produktais duoniukai, ankštinių traškučiai, graikiška duonavaisiais ir daržovėmis. Svorio sumažėjimas: iki 3,1 kilogramo per keturias savaites. Mėgstu pieno kokteilius! Tuomet padaryk juos savo mitybos pagrindu, tik dėl sveikumo šį tą pakeisk.

būdų įkvėpti save mesti svorį

Pameni, kokie geri yra jogurtai? Nepamiršai, kaip mes mėgstame baltymus?

Raskite motyvą - pusę sėkmės

Dabar išmok trečią naudingą žodį — tirštieji kokteiliai. Tai tirštas gėrimas iš visko, kas mums naudinga. Tik turėk omenyje, kad tau prireiks gero plaktuvo.

Receptas: Išgerk du tirštuosius numesti svorio, bet atrodyti riebesni per dieną — vieną kaip pakaitalą pagrindiniam valgiui pavyzdžiui, pietumso antrą — kaip užkandį. Kaip paruošti tirštąjį kokteilį? Sumaišyk pusantros stiklinės vaisių ir uogų su viena stikline jogurto ar pieno, įdėk po valgomąjį šaukštą žemės riešutų sviesto ir baltymų miltelių, ir plak tol, kol gausis vientisa masė.

Jeigu gėrimas išeis pernelyg tirštas, įpilk pusę stiklinės vandens. Mėgstu riebų maistą Riebalai — ne nuodai, ir jie būtini netgi metantiems svorį.

10 svarių argumentų dėl lieknėjimo

Tad išnaudok juos kaip sąjungininką kovoje su pilvo riebalais. Po metų abi grupės galėjo pasigirti pasiekimais.

Vis dėlto tie, kurie nevengė protingo riebalų kiekio, numetė vidutiniškai 60 procentų daugiau bent jau dėl to, kad po kiekvieno valgymo būdavo sotesni. Atsisakyk kepto maisto, iki minimumo sumažink gyvūninės kilmės riebalus sviestą, sūrį, riebią mėsą ir rinkis sveikus riebalus tuos, kurie yra riešutuose, avokaduose, žuvyje.

būdų įkvėpti save mesti svorį

Receptas: Kiaušiniai pusryčiams, sauja riešutų 10 valandą ryto, avokado salotos pietums, kumpio ir sūrio suktinukas užkandžiui ir ne per didelis kepsnys gramų ar mažiau lašišos vakarienei.