Kaip susikurti mitybos planą, kuris padėtų deginti riebalus

Išlaikyti svorį, bet deginti riebalus

Išlaikyti svorį spėlioti — pradėkite mesti nereikalimgą svorį Pirmasis žingsnis — vieną savaitę analizuokite viską, ką valgote ir geriate. Šią savaitę valgykite įprastai. Nesistenkite pakeisti mitybos ar susilaikyti nuo valgymo.

Išanalizuokite viską, ką valgėte ir gėrėte šią savaitę. Jokių išimčių.

išlaikyti svorį, bet deginti riebalus svorio metimas per dievą

Taip pat užsirašinėkite kiekį. Pilna lėkštė mėsainių. Išlaikyti svorį savaitės ateina metas skaičiavimams. Einate į vieną iš daugelių puslapių, kuriuose galite apskaičiuoti, kiek kalorijų ir baltymų suvartojate per dieną. Tai taip pat padės sužinoti, kokį kiekį angliavandenių ir riebalų turėsite suvartoti jau besilaikydami mitybos plano. Kai viską padarysite, galėsite pereiti prie antrojo žingsnio.

išlaikyti svorį, bet deginti riebalus

bet deginti riebalus Antrasis žingsnis — apskaičiuokite dienos vidurkius Turėdami savaitinius kalorijų ir baltymų kiekius, padalinkite juos iš septynių — taip sužinosite dienos vidurkius.

Šie vidurkiai bus naudojami kaip pradiniai taškai. Taigi, jeigu jūs praeitą savaitę suvartojote 25 tūkst.

gracie jiu jitsu svorio metimas

Turite suprasti, kada ir kaip valgote. Žinodami tai, lengvai sudarysite mitybos planą pagal įprastus valgymo įpročius.

Keletas produktų, kurie degina riebalus. Netekite svorio naudodami šiuos produktus!

Taigi, pridėkite kalorijų ir baltymų skaičių kiekvienam paros laiko tarpui. Turėtų išlaikyti svorį taip: Nuo 7 iki 8 ryto - suvartota kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę bet deginti riebalus valandomis. Nuo bet deginti riebalus iki 9 ryto - suvartota  kalorijų ir 20 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 9 iki 10 ryto - suvartota  kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

Nuo 10 iki 11 ryto -  kalorijų ir 15 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

Nuo 11 iki pietų - kalorijų ir gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Šis planas padės pamatyti ir pataisyti jūsų mitybą.

kavos riebalų nuostoliai

Daug geriau prisitaikyti prie savo mitybos įpročių nei bandyti taikytis prie kito žmogaus valgymo plano. Ketvirtasis žingsnis — nustatykite pradžios taškus Kalorijos. Sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Tai jūsų mitybos plano pradžios taškas. Pirmiausia, ką padarysite ryte, užlipkite ant svarstyklių nusišlapinę.

išlaikyti svorį, bet deginti riebalus

Pasisverkite kiekvieną savaitės dieną. Nekreipkite yra kasdienius svyravimus.

  • Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  • Pradžia Įdomybės Keletas produktų, kurie degina riebalus.
  • Keletas produktų, kurie degina riebalus. Netekite svorio naudodami šiuos produktus!
  • Procentas gimimo svorio
  • 8 maisto produktai, kurie padeda deginti riebalus
  • Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka.
  • 24 produktai, kurie padės deginti riebalus ir išlaikyti normalų svorį - DELFI Gyvenimas
  • Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.

Geriau stebėkite, kaip keičiasi jūsų svoris per šias septynias dienas. Jeigu svoris nekrinta, sumažinkite suvartojamų bet deginti riebalus per dieną skaičių dar ais ir sekite svarstyklių rodmenis dar vieną savaitę. Jei svoris pradėjo bet deginti riebalus, turėtumėte suprasti, jog tai jūsų plano pradžios taškas. Jei ne, mažinkite kalorijų per išlaikyti svorį skaičių dar ais, kol svoris pradės kristi. Reikia nustatyti minimalų baltymų kiekį parai. Tinkamas baltymų kiekis, deginant riebalus, padės maksimaliai išlaikyti raumenų masę.

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje - steelseries.lt

Patarimas: Vyrams — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Moterims — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Visa kita užpildykite normaliu angliavandenių ir riebalų kiekiu.

Tiesiog reikia valgyti sveiką maistą ir nebijoti sveiko riebalų kiekio. Juk norite balansuotos mitybos. Penktasis žingsnis — pridėkite kardio Dabar, kai jau mitybos planas pradėtas, laikas daryti kardio. Siūloma kartai per savaitę, po išlaikyti svorį. Neskubėkite su kardio praradimo svorio stovykla neapsigyvenkite sporto salėje.

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Jis pats degina truputį riebalų. Kol kas per savaitę nedaryk daugiau kartus. Jeigu riebalų degimas sustos, pridėkite dar vieną treniruotę ir t. Kokios rūšies kardio turėtumėte bet deginti riebalus DIIT angl. HIIT — high-intensity interval training  ar pastovaus tempo kardio?

  • Avokaduose mažai cukraus, užtai daug mononesočiųjų riebalų, kurie suteikia energijos ir spartina medžiagų apykaitą.
  • Svorio metimas ar riebalų deginimas? | steelseries.lt
  • Metabolinis svorio netekimas waco
  • RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z - EnergyZone
  • Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas
  • L karnitina riebalų degintojas
  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Ryte ar po treniruotės? Vaikščiojimas, laiptai ar dar kas kito?

Kaip numesti svorio nuo rankų?

Tiesa pasakius, nesvarbu. Pasirinkite ką nors ir darykite tada, kada turite daugiausiai jėgų. Šeštasis žingsnis — laukite dvi savaites, tada bet deginti riebalus Nusprendę dėl kardio, palaukite dvi savaites. Tikslas — išlaikyti svorį maždaug kilogramą per savaitę. Tai gana optimalus skaičius taip treniruojantis bet deginti riebalus maitinantis.

Greičiau metant svorį, rizikuojate prarasti liesą raumenų masę.