Dietologų patarimai: ką valgyti, norint numesti svorio

Ką valgyti norint sveikai numesti svorio

Nuorodos kopijavimas

Nuoroda nukopijuota aA Mūsų sveikatą lemia tai, ką mes valgome. Tai yra žinomas faktas, svarbus faktas ir dažniausiai — ignoruojamas.

ką valgyti norint sveikai numesti svorio zion riebalų degintojas

Visi žinome apie galimas prastos mitybos pasekmes, tačiau niekada į tai nekreipiame dėmesio ką valgyti norint sveikai numesti svorio kol nesusergame ar nepriaugame nepageidaujamo svorio. KMI intervale 18, yra normalus, jei jis yra mažesnis nei 18,5, tai vertinama kaip svorio trūkumo problema, didesnis nei 25 KMI reiškia viršsvorį, o didesnis nei 30 — nutukimą.

Ką valgyti vakarienei norint numesti svorio

Didelis KMI reiškia, kad jums skubiai reikalinga dietologo ir mitybos specialisto pagalba. Maistas yra vienas svarbiausių mūsų sveikatą lemiančių veiksnių.

riebalų degintojas vs riebalų blokatorius 10 patarimų, kaip sudeginti pilvo riebalus

Ir šiais laikais mūsų maiste gausu riebalų — dažniausiai sočiųjų ką valgyti norint sveikai numesti svorio apdorotų. O sparčiai augant svoriui, dauguma žmonių imasi laikytis griežtų dietų arba dietą skiria sau patys, nepasitarę su dietologu, kuris patartų, kokio maisto derėtų vengti. Paprastai pasekmės būna tragiškos.

ką valgyti norint sveikai numesti svorio svorio metimo pavėsinė

Populiariosios dietos apriboja organizmui būtinas mitybines medžiagas, todėl organizmas nusilpsta ir tampa jautrus ligoms. Sveikai maitintis metant svorį yra nesudėtinga ir tam nereikia ypatingo planavimo. Sveikos mitybos patarimai metantiems svorį Mūsų organizmui reikalinga energija, kuri gaunama iš įvairaus suvalgomo maisto.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Kalorijų prisotintas maistas nepadidina organizmo energingumo, bet padidina kūno riebalų kiekį. Norint numesti šiuos riebalus, reikia apriboti tokio maisto vartojimą, pereinant prie ne tokio kaloringo maisto ir padidinant fizinį aktyvumą. Riebalus reikia deginti. Vartokite mažiau kalorijų Kalorijos organizmui yra būtinos, o staigiai jas sumažinus iki minimumo, žmogus jausis labai silpnai. Todėl tikslas yra sumažinti jų vartojimą ir dietą papildyti sveiku maistu. Apribokite riebaus maisto vartojimą ir daugiau dėmesio skirkite sveikam maistui.

ką valgyti norint sveikai numesti svorio

Valgykite nedideliais kiekiais bent penkis kartus per dieną. Yra tik du dalykai, kuriuose nėra kalorijų.

ką valgyti norint sveikai numesti svorio

Vanduo ir maistas vien iš ląstelienos, baltymų bei vitaminų. Visus dujų prisotintus gėrimus pakeiskite vandeniu ir žolelių arbatomis, atšaldytomis arbatomis, natūraliu limonadu ar šviežiomis vaisių ir daržovių sultimis.

Ką valgyti vakarais norint numesti svorio?

Kepamam maistui daugiausiai kalorijų suteikia kepimo terpė, taigi kepant stenkitės naudoti neprisotintus riebalus. Jei tik yra galimybė, valgykite maistą, kuris yra keptas ant grotelių, virtas ar troškintas. Salotoms naudokite žalius vaisius ir daržoves.

Venkite salotų pagardų iš majonezo. Valgykite tamsius duonos gaminius ir rupaus malimo produktus bei dribsnius. Įpraskite valgyti sveikas namie gamintas sriubas ar sultinius.

  1. Kokybiškas miegas prisideda, kad mityba būtų reguliari ir saikinga Rekomenduojama eiti miegoti ne vėliau kaip 22 val.
  2. Ką valgyti, norint numesti svorio? - DELFI
  3. CLK riebalų nuostolių šalutinis poveikis
  4. Dna rinkinys numesti svorio

Į daržovių sriubą pridėjus makaronų, rudųjų ryžių ar vištienos, tai taptų pilnaverčiu patiekalu, kurį galima įtraukti į dienos mitybos planą. Apribokite alkoholio vartojimą. Visiškai normalu pasimėgauti vienu kitu kaloringu patiekalu, tačiau tas mėgavimasis negali būti kasdienybės dalimi.

Kaip sveikai numesti svorio?

Maistingame maiste kalorijų yra mažiau, todėl mažiau skatinamas riebalų kaupimasis organizme. Padidinkite aktyvumą Fizinė kūno būklė yra labai svarbi. Gera sveikata padeda išsaugoti lieknumą, lankstumą, atsparumą sužeidimams ir padeda greičiau pasveikti. Visi reguliariai sportuojantys ir sveikai besimaitinantys mažins savo kūno svorį ir įgys daugiau jėgų.

Kai kurie žmonės renkasi sporto sales, tačiau jei jus spaudžia laikas, pakaks ir gyvenimo būdo pokyčių. Pavyzdžiui, vietoj lifto rinkitės laiptus, automobilį statykitės už kelių kvartalų nuo jums reikalingos vietos, vaikščiokite visur bei visuomet, kai tik galite.

Tokia veikla, kaip plaukimas, bėgimas, važinėjimas dviračiu, aerobika, sportiniai žaidimai bei šios veiklos reguliarumas taip pat gerokai padės gražinti kūno formas ir gerinti bendrą sveikatos būklę. Niekada neatsisakykite pusryčių ar kito pagrindinio dienos valgymo.

Motyvacija sportui - būtinas elementas

Svorį mesti mėginantys žmonės neretai klaidingai mano, kad valgant mažiau maisto, jie numes daugiau svorio. Tačiau taip nėra — tokiu būdu tik išnaudojami organizmo mitybinių medžiagų ir energijos rezervai. Pusryčiai yra svarbiausias dienos valgymas. Organizmo metabolizmui suaktyvinti po šešių ar septynių valandų pertraukos reikalingas mažai kaloringas, sveikas patiekalas su mažu angliavandenių kiekiu.

Jums gali patikti

Ši informacija aiškiai parodo, kad sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo ką valgyti norint sveikai numesti svorio metant svorį yra pagrindiniai veiksniai norintiems pagerinti organizmo būklę ir sumažinti riebalų kiekį.

Sveikas svorio metimas ne tik užtikrins jums ilgalaikį lieknumą, bet ir apsunkins pakartotinį svorio padidėjimą. Nuorodos kopijavimas Ką valgyti, norint numesti svorio? Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.