Nuorodos kopijavimas

Kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą

Kaip žinia, papildai sportui gali padėti jums deginti riebalus, auginti raumenis, ir pasiekti savo tikslų, belieka iš gausybės šiuo metu rinkoje esančių papildų išsirinkti tinkamus. Vienas iš labiausiai užtvindytų nišų pasaulyje yra riebalų deginimo papildų kategorija.

Galų gale, daugelis iš šių papildų tiesiog suteikia vartotojui trumpalaikį energijos antplūdį greičiausiai nuo kofeinotačiau tik šiek tiek padeda riebalų deginimo procesui. Geras dalykas apie šias sudedamąsias dalis yra tas, kad jos yra lengvai prieinamos iš įvairių papildų bendrovių ir nekainuoja pernelyg brangiai. Galiausiai, turėkite omenyje, kad šie papildai riebalų deginimui padeda dėl to, kad jie padidina medžiagų apykaitos greitį.

  • Avarinis kūno riebalų praradimas
  • Kūno dirbtuvės Maistas 10 arbatų kurios padės numesti svorio Ateina metų laikas, kada norisi mažiau judėti, daugiau gulinėti.
  • 24 produktai, kurie padės deginti riebalus ir išlaikyti normalų svorį - DELFI Gyvenimas

Tai reiškia, kad, jei vartojate šiuos papildus ir dar persivalgote priklausomai nuo kiek kalorijų sudeginatetai Kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą juos vartojate veltui. Tačiau kai kurie žmonės, kurie nenori numesti riebalų gali turėti naudos iš šių papildų, nes tai duos jiems galimybę padidinti suvartojamo maisto kiekį, nes bus sudeginta daugiau kalorijų per dieną. Turint tai galvoje, galime pereiti prie esminės šio vadovo dalies. Greitesnė medžiagų apykaita ar riebalų deginimas?

Prieš pradėdami gilintis į sudedamąsias dalis, skatinančias medžiagų apykaitą, būtų naudinga turėti primityvų suvokimą, kas tiksliai yra metabolizmas. Trumpai tariant, visi gyvi organizmai yra sudaryti iš paprasčiausių vienetų — ląstelių.

Tarp šių ląstelių cheminės reakcijos vyksta nuolat, energijos naudojimo bei išlaisvinimo procese. Šios reakcijos yra suskirstytos į dvi kategorijas: anabolinės ir katabolinės. Energija naudojama jungiantis molekulėms, o pastarosios skleidžia energiją, kad suskaidytų sudėtingus substratus. Taigi, iš esmės, metabolizmas visų šių fiziologinių ląstelių reakcijų, kurios būtinos siekiant palaikyti gyvybę, visuma. Daug kintamųjų, tokių kaip hormonai ir energijos būsena, įtakoja šias reakcijas ir kaip jos vyksta.

Tačiau tie kintamieji peržengia mūsų nagrinėjamos temos ribas. Vėlgi, tiesiog žinau, kad medžiagų apykaita yra labai sudėtinga sistema, kuri palaiko gyvenimą, ir yra būdinga energijos eikvojimui iš šių ar numesiu svorio kovodamas su kūnu taigi ir mitybos poreikiui.

Riebalų deginimo atveju, mes iš tikrųjų nenorime būti teigiamame arba subalansuotame energijos statuso būsenoje, kuri neleistų katabolizmo procesų, pavyzdžiui, riebalinio audinio irimo, kuris vyksta tada, kai ląstelė yra neigiamas energijos balansas tai logiška, nes katabolinės reakcijos teikia energiją ląstelėms.

Papildai medžiagų apykaitos aktyvumui Taigi, dabar apie papildus. Toliau išvardinti papildai yra paprasčiausias žbūdas siekiant natūraliai pagreitinti medžiagų apykaitą. Teisingai, pagrindinis žodis aptariant sekiančias medžiagas yra natūraliai! Šį kartą atsiribosime nuo sudėtingesnių kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą ir kompleksų, tai aptarsime sekantį kartą. Tiesa,   l-kartinitas ir poveikis jau aptartas išsamiai, tad šiame straipsnyje jo nebus.

Dabar smagioji dalis, aptarsime kelis ingredientus, kurie padės pasiekti savo tikslą!

kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą kiek numesti svorio be alaus

Kapsaicinas lot. Tai šiluma, ateinanti iš kapsainoidų junginių, randamų pipiruose, kurie ir suteikia jiems aitrumą. Atlikti tyrimai pritarė išvadai, kad kapsaicinas aktualus, siekiant padidinti medžiagų apykaitos aktyvumą.

Tačiau, valgyti daug paprikos, norint pasiekti tam tikrą kapsainoidų dozę yra nepraktiška dėl skrandžio dirginimo ir kitų virškinimo sutrikimų. Tyrimai patvirtina, kad dėl kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą metabolizmas išgėrus kapsaicino yra grindžiamas beta adrenoreceptorių stimuliacija.

Greitesnė medžiagų apykaita ar riebalų deginimas?

Manoma, kad šis energijos suvartojimas ir kartu sumažėjęs kvėpavimo koeficientas padidina riebalų oksidaciją. Dozavimas — tyrimuose vidutiniškai veiksminga rekomenduojama 2,56mg norma  kapsaicino buvo naudota su kiekvienu valgiu.

  1. Daug natūralaus, sveiko ir skanaus maisto padeda pagreitinti medžiagų apykaitą ir teigiamai veikia sveikatą — valgant šiuos produktus, jūsų kūnas pasieks maksimalių kalorijų deginimo rezultatų.
  2. Metabolizmą sudaro 2 vienu metu vykstantys procesai: Anabolizmas - tai medžiagų įsisavinimas organizmui augti, atsinaujinti ir vystytis.
  3. Geriausias būdas mesti svorį sulaukus šešiasdešimties
  4. Avokaduose mažai cukraus, užtai daug mononesočiųjų riebalų, kurie suteikia energijos ir spartina medžiagų apykaitą.
  5. 12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą - DELFI Gyvenimas

Gali būti, kad veiksminga dozė svyruoja tarp mg, kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą gali būti taikoma ne ilgiau kaip 3 kartus per dieną. Paprastai kapsaicinas  naudojamas valgio metu, nes gali suerzinti skrandį; jei galite toleruoti, nedvejodami vartokite tuščiu skrandžiu. Pagrindinis žaliosios arbatos lapų elementas, atsakingas už šį metabolinį poveikį yra antioksidantas epigallocathechin galatas EGCG.

kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą riebalų nuostoliai jūsų kūno tipui

EGCG veikia kaip katechol-O-metiltransferazės fermentas, kuris pagreitina katecholaminų inhibitorių skilimą. Todėl EGCG vartojimas didina neurotransmiterių kaip dopamino ir adrenalino kiekius, kurie teigiamai veikia medžiagų apykaitą. Negana to, EGCG taip pat yra antikancerogenas ir turi stiprų antioksidantinį poveikį. Dozavimas — literatūroje teigiamas metabolinis poveikis yra pasiekiamas su maždaug mg EGCG dozės per parą. Todėl, žaliosios arbatos ekstrakto kiekis priklauso nuo kiek EGCG koncentracijos yra vartojamame produkte.

Kofeinas Kofeinas yra labiausiai vartojamas stimuliuojantis narkotikas pasaulyje, gaunamas daugiausia iš kavos pupelių. Kofeinas yra tik centrinės nervų sistemos CNS stimuliatorius, todėl kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą apsvarstyti jo naudojimą prieš pradedant vartoti.

Kofeinas veikia slopindamas fosfodiesterazės fermentus, kurie apsaugo nuo ciklinio guanozinmonofosfato GMP ir ciklinio adenozinmonofosfato cAMPdviejų svarbių cheminių stimuliatorių, kurie reguliuoja signalų perdavimą ląstelėse.

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Todėl, kofeinas puikiai padidina medžiagų apykaitą, taip pat, atrodo, turi įtakos substrato panaudojime, ypač riebalų rūgščių oksidacijoje. Dozavimas — kofeinas yra sudėtingiausias iš junginių, kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą šiame vadove, nes tai stimuliatorius. Tyrimai rodo, kad 1 -3 mg kofeino vienam kilogramui kūno svorio yra nominali dozė sveikiems asmenims. Tiesiog įsitikinkite, kad nevartojate jo prieš miegą, nes gaite turėti problemų su nemiga.

Taip pat vartokite kofeiną ciklais, siekiant prie jo nepriprasti. Pirolochinolino chinonas PQQ PQQ yra natūralus junginys, esantis quinoproteinuose dažnai aptinkamos bakterijosir visų pirma gaunamas iš fermentuotų sojos pupelių. Kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą chinonas yra stiprus antioksidantas.

Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą?

Hipotezė, kad PQQ pakelia medžiagų apykaitą, padidindamas mitochondrijų skaičių ląstelėse, procesas vadinamas mitochondrijų biogenezė. Be to, PQQ atrodo veikia kaip ląstelių signalizatorius, kuris imituoja kai kuriuos pagrindinius fizinio aktyvumo efektus ir didina organizmo gaminamą hormoną irisiną.

kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą

Žmonėms, irisinas gali būti laikomas vienu iš svarbiausių fizinio aktyvumo reiškinių, nes cirkuliuojančo irisino lygis neigiamai koreliuoja su amžiumi, insulinu, cholesterolio ir adiponektino kiekiu ir teigiamai koreliuoja su liesa mase ir ghrelinu alkio hormonu. Tiesa, ši medžiaga dar ieško savo vietos po saule, todėl gana retai sutinkama. O gal tai ir liks tik mokslinių tyrimų pripažinimo sulaukusi medžiaga? Dozavimas — placebu kontroliuojamų saugumo tyrimų su žmonėmis pagalba atrasta, kad efektyviausias PQQ suvartojimas svyruoja nuo 20mg iki 60mg per.

Vartojimo laikas nėra svarbus. Kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą Taigi, jūs turite 3 pagrindinius ingredientus PQQ pakeitus antioksidantais, visus 4 ingredientuskurie padės padidinti jūsų medžiagų apykaitą ir perkels kūno sudėjimą į naują lygį darant prielaidą, kad jūs valgote ir treniruojatės tinkamai.

15 paprastų būdų greičiau "sudeginti" kūno riebalus

Svarbu suprasti, kad papildai turėtų būti antrame plane, siekiant numesti riebalus ar auginti raumenis, o didžiausią dėmesį reiktų sutelkti dėmesį į mitybą, treniruotes ir gyvenimo būdo veiksnius. Literatūra 1. Janssens, P.

Acute effects of capsaicin on energy expenditure and fat oxidation in negative energy balance. PloS one, 8 7e Yoshioka, M.

kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą

Effects of red-pepper diet on the energy metabolism in men. Journal of nutritional science and vitaminology, 41 6 Bose, M. The major green tea polyphenol, kaip deginti riebalus ir skatinti medžiagų apykaitą -epigallocatechingallate, inhibits obesity, metabolic syndrome, and fatty liver disease in high-fat—fed mice.

  • steelseries.lt - 15 paprastų būdų greičiau "sudeginti" kūno riebalus
  • Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą? | steelseries.lt
  • Geriausi riebalų deginimo junginiai
  • Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą.
  • RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z - EnergyZone
  • TOP 10 produktų, kurie greitina medžiagų apykaitą | Riešutai
  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  • Efektyviai prarasti kūno riebalus

The Journal of nutrition, 9 Shankar, S. EGCG inhibits growth, invasion, angiogenesis and metastasis of pancreatic cancer. Frontiers in bioscience: a journal and virtual library, 13, Hill, A. Can EGCG reduce abdominal fat in obese subjects?.

Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą

Am J PhysiolE Acheson, K. Caffeine and coffee: their influence on metabolic rate and substrate utilization in normal weight and obese individuals. The American journal of clinical nutrition, 33 5 Kelly, D. Irisin, light my fire.