Liekninanti mityba pagal kūno tipą

Kaip lieknėti kūno viršutinę dalį

Spausdinti Norint sumažinti kūno apimtį nebūtina lieti prakaito treniruoklių salėje, bėgioti ar laikytis alinančių dietų. Padailinti kūno formas galima ir užsiimant kvėpyba. Taip vadinama mankšta, kurią atliekant itin daug dėmesio skiriama kvėpavimui. Lieknėjant pagal tokią kvėpybos programą, ūgis ir svoris neturi reikšmės — kovojama dėl centimetrų.

kaip lieknėti kūno viršutinę dalį

Žinoma, tirpsta ir kilogramai. Kaip lieknėti kūno viršutinę dalį — naikinti centimetrus Lieknėjimo ir sveikatingumo centro "BodyFlex" vadovės Tatjanos Čunichinos teigimu, paprastai kūno apimtis matuojama penkiose vietose. Pirmiausiai liemuo, viršutinė pilvo dalis 5 cm virš juosmensapatinė pilvo dalis 2,5 cm žemiau bambosklubai ir šlaunys storiausiose vietose.

Reguliariai atliekant specialius kvėpavimo pratimus oras greitai įkvepiamas ir labai stipriai iškvepiamas.

numesti svorio dbol numesti svorio prieš iui

Taip galima suplonėti nuo 10 iki 40 cm per dvi savaites. Didžiausias rezultatas — 41 cm, mažiausias — 7 cm tai skaičius, gaunamas susumavus penkių minėtų kūno vietų apimtį. Plonėjant krenta ir svoris — per savaitę galima netekti nuo 1 iki 3 kg.

Jei mankštinamasi nuolat, galima pasiekti dar įspūdingesnių rezultatų. Anot T. Čunichinos, kvėpavimo paslaptis ta, kad šiame procese dalyvauja diafragma.

Pradedantiesiems svarbu įsidėmėti, kad kvėpavimo kaip lieknėti kūno viršutinę dalį reikia atlikti tuščiu skrandžiu — iki treniruotės būtina tris valandas nevalgyti.

Kaip netenkama kūno riebalų? - steelseries.lt

Geriausia tokią mankštą svorio metimo shivir rytą, prieš pusryčius — jai pakanka pusvalandžio. Treniruotei nereikia specialios sportinės aprangos ar avalynės, kvėpavimo pratimus  galima atlikti ir vilkint pižamą, dar geriau — nuogai. Tereikia ant grindų pasitiesti specialų kilimėlį.

  • Išspręsti svorio metimo galvosūkį
  • Teksto dydis: saus.
  • Didžiausias riebalų nuostolių gėrimas
  • Spausdinti Balandį sparčiai pildosi sporto salės, forumuose dvigubai aktyviau diskutuojama apie efektyvias dietas.
  • Dietologė sklaido mitus, kurie trukdo sulieknėti
  • Sulieknėti galima ir kvėpuojant | steelseries.lt

Valgyti norisi mažiau T. Čunichina atrado ir pati išbandė šių kaip lieknėti kūno viršutinę dalį treniruočių efektyvumą. Per tris treniruočių mėnesius trijų vaikų mama nuo penkių matuojamų kūno vietų iš viso atsikratė 41 cm, iš jų 12 — per liemenį.

Susijusios ligos

Jos drabužiai sumažėjo dviem dydžiais. Atradusi patogų ir nebrangų būdą suplonėti Tatjana pirmoji Lietuvos moterims pasiūlė tokį lieknėjimo būdą ir pradėjo vesti liekninamojo kvėpavimo pratybas.

Tokių pratimų derinį trenerė ypač rekomenduoja per nėštumą prarastas kūno formas norinčioms susigrąžinti mamoms. Čunichina pasakojo, kad jau po kelių pirmų treniruočių norisi mažiau valgyti. Būtent dėl to kvėpyba neretai vadinama ir vidaus organų masažu.

  1. Svorio metimas klesti
  2. Ar riebalinė masė gali virsti raumenimisjei sportuosiu su svoriais?
  3. Можно ли пролететь над Францией.

Įdomu tai, kad atliekant šios netradicinės mankštos pratimus pilvui susitraukia skrandis. Taigi maisto suvartojama mažiau, o keisti mitybos įpročius tampa lengviau.

  • Vyrų sveikatos geriausias riebalų deginimas
  • Pateikiame kiekvieno tipo aprašymus ir patarimus, kokioms kūno dalims sportuojant reikia skirti didžiausią krūvį.
  • steelseries.lt - Liekninanti mityba pagal kūno tipą
  • Geriausias lieknėjimo filtras
  • Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą - DELFI Gyvenimas
  • Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata
  • Sėdmenis sudaro trys pagrindiniai raumenys: didysis sėdmens raumuo gluteus maximusmažasis sėdmens raumuo gluteus minimus ir vidurinis sėdmens raumuo gluteus medius.
  • Svorio metimo bandymai

Tuomet reikia gerti daugiau vandens — vidutiniškai aštuonias stiklines per dieną. Jis padeda iš organizmo išvalyti toksinus. O jei paprasto vandens nesinori, T. Čunichina siūlo gerti mineralinį vandenį. Pratimai visam kūnui Vadinamosios kvėpybos treniruotės nuo kitų skiriasi ne tik tuo, kad atliekami kvėpavimo pratimai. Į šios treniruočių programos sąrašą įeina ir specialūs veido pratimai — kvėpuojant daromos įvairios veido grimasos.

Kaip aiškino T. Čunichina, taip treniruojami veido raumenys. Kiti kvėpavimo pratimai skirti šlaunims, viršutinei ir apatinei pilvo dalims, nugarai, sėdmenims, liemeniui. Lieknėjimo ir sveikatingumo centro vadovės teigimu, per mokymo treniruotes pradedantiesiems atliekamų pratimų kompleksą sudaro apie 30 pratimų. Mokymai trunka 10 dienų. Išmokusios kvėpybos paslapčių moterys gali arba toliau treniruotis su grupe, arba savarankiškai namie. Čunichina atkreipia dėmesį, kad kvėpavimo treniruotės tinka ne tik moterims, bet ir vyrams.

Ypač norintiems sustangrinti, o ne užsiauginti raumenis. Reguliariai treniruojantis kūnas tampa lankstus ir grakštus, sustiprėja raumenys.

Nuorodos kopijavimas

Gerėja ir savijauta, dingsta niūri nuotaika, lengviau susidorojama su kylančiais sunkumais, įveikiami net kai kurie negalavimai. Antai kai kurie žmonės, pradėję liekninamojo kvėpavimo treniruotes, pamiršo nugaros skausmus.

Jei sveikata silpna, prieš treniruotę būtina pasitarti su gydytoju. Liekninamojo kvėpavimo pratimai nerekomenduojami: — turintiems labai aukštą kraujospūdį; — sergantiems glaukoma.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Kvėpavimo mankštos pratimai Šlaunims: kad kojos būtų laibos, T. Čunichina kvėpuojant rekomenduoja daryti šiuos raumenų tempino pratimus. Atsiklaupus ir rankomis atsirėmus į grindis tempti koją į šoną,  o paskui — į viršų. Liemeniui: atliekant šį pratimą svarbu išlaikyti nugarą tiesią, vieną koją ištiesti, o kitą, per šią perkėlus, sukti liemenį į šoną.

Pilvui: gulint ant grindų kojas sulenkti ir viršutinę kūno dalį kelti į viršų. Atliekant šį pratimą svarbu, kad rankos būtų ištiestos, o kojos sulenktos.

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas

Taip treniruojami ir apatinės pilvo dalies raumenys. Nugarai: pratimas nugarai mankštinti vadinamas katės poza.

cigarai numeta svorio numesti svorio popsugar

Klūpant reikia atsiremti rankomis į grindis ir tempti nugarą į viršų, o paskui atpalaiduoti. Galūnėms: atsiklaupus kaip lieknėti kūno viršutinę dalį rankomis atsirėmus į grindis reikia temptis viena ranka ir priešingos pusės koja.

Namų treniruotė su Rūta - 2020 Balandis - 12 treniruotė - intervalinė treniruotė

Kiekvieną pratimą, skirtą atskiroms kūno dalims, rekomenduojama pakartoti tris kartus.