Siūlom paskaityti!

Kavos lieknos, Kaip aš mečiau gerti kavą ir kuo tai baigėsi

lengviau deginti riebalus ar cukrų kaip išsikelti svorio metimo tikslus

Kofeinas ir sportas — kaip kavos vartojimas gali pasitarnauti riebalų deginime? Dauguma žmonių tiesiog negali įsivaizduoti savo ryto ar dienos be puodelio kavos.

Kavos mėgėjų eksperimentas: ar verta augaliniais pakaitalais balinti kavą?

Taip, kava gal nėra pats geriausias preparatas žmogui, nes prie kofeino yra priprantama, o toks besaikis pripratimas dar kitaip vadinamas kavos lieknos. Dėl besaikio kofeino vartojimo gali atsirasti širdies ir kraujagyslių sutrikimų, virškinimo sistemos ir neuropsichinių pokyčių.

Taip pat, tai gali turėti įtakos padažnėjusiems galvos skausmams, širdies tachikardijai, padidėjusiam skrandžio sulčių rūgštingumui.

Staiga nutraukus kofeino vartojimą, žmogų gali apimti nerimas, depresija, sutrikdomas organizmo funkcionavimas. Tačiau… Kaip ir užkietėjusių pypkorių neįtikinsi, kad mestų rūkyti, taip ir kavos mėgėjus sunkiai priversi jos kavos lieknos.

Jei jūs vis dar galvojate, kad kofeinas jums patinka ir jūs tikrai nesiruošiate keisti savo įpročių, mes pateikiame keletą patarimų, kaip šią priklausomybę paversti kiek įmanoma naudingesne jūsų fizinei veiklai ir kavos lieknos metimui. Kofeinas ir svorio metimas Kofeino poveikis padedantis kontroliuoti jūsų kūno kilogramus pasireiškia 4 būdais: sumažina apetitą, pagreitina metabolizmą; pagreitina riebalų deginimą; suteikia energijos ir padidina susikaupimą treniruočių metu.

Šiame straipsnyje mes paaiškinsime kaip jūs kavos lieknos tinkamai panaudoti kofeino teikiamą naudą metant svorį. Tačiau, verta paminėti, kad prie kofeino yra priprantama jis sukelia priklausomybęnepamirškite, kad turite laikytis ir sekti savo suderintos mitybos principus! Kaip kofeinas sumažina jūsų apetitą ir padeda mažinti svorį? Kofeinas kaip ir dauguma stimuliatorių yra apetitą mažinanti medžiaga.

Apie kavą prie kavos

Trumpai sakant, kofeinas sumažiną alkį. Kavos puodelis prieš pietus sumažina kavos lieknos suvartojamo maisto kiekį, nes jūs kavos lieknos greičiau pajusite sotumo jausmą arba tiesiog nenorėsite valgyti. Dauguma žmonių kavą geria po tam tikro patiekalo. Kad kofeinas jūsų svorio metimui teiktų naudą, jūs turėtumėte išgerti puodelį kavos maždaug 15 min.

Atsakymas slypi mūsų painioje neuromediatorių sistemoje. Neuromediatorius arba neurotransmiteris — organizme susidarantis cheminis junginys, pernešantis nervinį impulsą tarp nervinių ląstelių neuronų cheminėse sinapsėse sinapsė — junginys tarp dviejų neuronų, pritaikyta signalams perduoti.

Skubantiems

Kitaip sakant, kuo mažesnis serotonino lygis mūsų organizme, tuo mes labiau jausimės alkani ar net prislėgti. Kofeinas savo ruožtu c9 riebalų deginimas serotonino lygi, ko pasekoje jaučiamas sotumo jausmas. Paprastieji angliavandeniai, kuriuos kavos lieknos gauname iš cukraus ar kitų nesveikų produktų, taip pat kelia serotonino kiekį. Tamsioji to pusė — tai taip pat kavos lieknos mus norėti dar daugiau angliavandenių tai yra atsakymas į klausimą, kodėl psichologiškai sunku sustoti valgyti bulvių traškučius ar kitą nesveiką maistą….

Kofeinas ir sportas – kaip kavos vartojimas gali pasitarnauti riebalų deginime?

Tai yra dažniausia persivalgymo, o kartu ir nutukimo priežastis, nes sutrikdomas šios ir kitų medžiagų balansas organizme. Serotonino, cheminės medžiagos, lygio padidinimas prieš valgį, gali apsaugoti jus nuo nereikalingo persivalgymo ir prastųjų angliavandenių poreikio. Todėl rekomenduojama išgert kavos puodelį prieš pat valgymą.

kavos lieknos

Kavos lieknos pagreitina metabolizmą Kalorijos yra deginamos tuo metu, kai mes atliekame kokią nors veiklą, net ir tuo metu kai ši veikla nėra fizinė. Paprasčiausias kvėpavimas, kraujo cirkuliavimas kūne arba šilumos išskyrimas reikalauja kalorijų, kurios atliekant kavos lieknos procesus yra sudeginamos organizmo. Kalorijų deginimo greitis dažniausiai priklauso nuo kiekvieno žmogaus individualios medžiagų apykaitos.

SEKITE MUS

Vienų žmonių medžiagų apykaita yra greitesnė, kitų lėtesnė, vieni gali valgyti ką nori kavos lieknos likti lieknais, kitiems atvirkščiai… Svoris, kurį mes priaugame arba numetame priklauso nuo skirtumo tarp kalorijų kiekio, kurį mes suvartojame ir sudeginame dienos bėgyje.

Jeigu suvalgome daugiau nei sudeginame — augame, jei atvirkščiai — lieknėjame.

Gėdijatės storų blauzdų? Treneris paaiškino, kas veikia blauzdos dydį

Žmogaus kūnas kalorijas degina trim skirtingais būdais. Pirma — kalorijas degina mūsų medžiagų apykaita, tai sudaro nuo 50 iki 75 proc.

Tūkstantį kartų Ačiū: dėkingumo kelionė po kavos pasaulį

Antra — apie 10 proc. Fizinės veiklos metu kūnas sudegina nuo 15 iki 40 proc. Tai kavos lieknos, kad jūs deginate kalorijas: pradedant nuo ėjimo prie šaldytuvo ir baigiant maratono bėgimu. Taigi reziumė, padidinus savo medžiagų apykaitą kavos lieknos 10 iki 20 procentų, jūsų kūnas sudegins tarp 5 ir 15 procentų daugiau kalorijų per parą.

Kaip aš mečiau gerti kavą ir kuo tai baigėsi

Kiekvieno žmogaus medžiagų apykaitos greitis priklauso nuo jo genetikos, tačiau ją galima pagreitinti daugybę įvairiausių būdų. Patarimas, kuo dažniau valgysite mažesnėmis porcijomis tuo greičiau degs kalorijos, nes organizmui reiks dažniau virškinti maistą. Medžiagų apykaitą taip pat pagreitina vandens kiekis, kurį jūs išgeriate dienos bėgyje, jei būnate šaltame ore organizmas išnaudoja daugiau kalorijų tam, kad sušildytų kūną.

kaip numesti svorio per aštuntąjį dešimtmetį gali lipton padėti lieknėti

Kofeinas taip pat yra vienas iš faktorių, kuris gali pagreitinti kūno metabolizmą. Tai lemia didesnį kalorijų sudeginimą minėtą laiką.

Kofeinas pagreitina riebalų deginimą ir pagyvina treniruotes Be alkio sumažinimo kavos lieknos ir metabolizmo pagreitinimo, kofeinas padeda nereikalingų riebalų deginime — tai dar labiau palengvina svorio metimą. Šis procesas dar kitaip vadinamas lipolize — tai riebalų skaidymas į glicerolį ir riebalų rūgštis, kurias katalizuoja fermentai lipazės.

Kalbant žmonių kalba — kofeinas pagreitina riebalų skaidymo procesą, tai yra, riebalinės sankaupos greičiau kavos lieknos į laisvuosius riebalus ir jie gali būti panaudojami kaip energijos šaltiniai.

Dėl kofeino poveikio organizme sumažėja glikogeno atsargų naudojimas ir padidėja laisvųjų riebalų rūgščių koncentracija kraujyje. Tai leidžia kaip energiją naudoti riebalinius audinius. Galima sakyti, kad kofeinas yra kaip jungiklis, kuris perjungia energijos naudojimo šaltinį kūne, lygiai kaip benzinu varomuose automobiliuose, kuriuose įtaisyta ir dujų įranga — vieno mygtuko paspaudimu perjungiamas energijos panaudojimo šaltinis. Prieš treniruotę pavartojus kofeino, gaunamas specialus poveikis deginti riebalus, kurie yra kaupiami aplink vidinius organus.

Norite būti liekna ir sveika? Tam užteks tik 15 minučių kasdien

Net ir liekną figūrą turintys atletai gali turėti riebalų kavos lieknos, kuris kavos lieknos būtent mūsų viduje, organuose ar aplink juos.

Tokių riebalų atsargos dažniausiai kavos lieknos saugomos aplink svarbius vidinius organus, tokius kaip širdis, kepenys arba kasa. Šios riebalų sankaupos gali sutrikdyti natūralią šių organų veiklą. Puodelis kavos, prieš treniruotę, gali suaktyvinti riebalinio sluoksnio deginimą ne tik nuo bendro poodinio riebalinio audinio, bet ir kavos lieknos vidinių organų.

Kiekvienas metantis svorį žmogus žino, kad norint sėkmingai tai daryti reikia padidinti treniruočių intensyvumą. Preparatų turinčių savo sudėtyje kofeino vartojimas prieš treniruotę padidina susikaupimo lygį, kofeinas laikinai pakelia budrumą ir apsaugo jus nuo mieguistumo, kas treniruočių metu yra ypač aktualu. Kuo labiau susikaupę ir susikoncentravę nueisite į sporto salę tuo efektyvesnė bus treniruotė, kuo efektyvesnė bus treniruotė tuo daugiau riebalų jums pavyks sudeginti, viskas paprasta.

Kofeinas yra stimuliatorius ir veikia kaip energetikas, kuris suteikia papildomos energijos tam tikram laiko tarpui. Kiek kofeino reiktų suvartoti, kad pajusti rezultatus? Tai labai sudėtingas klausimas, nes kiekvienas žmogus yra skirtingas ir kofeinas kiekvieną veikia skirtingai.

Jeigu jūs esate užkietėjęs kavos mėgėjas, ko gero, jums kavos reiks išgerti daugiau, nei žmogui, kuris kavos lieknos vis nėra pratęs vartoti kofeino.

kavos lieknos

Taigi, jei jūs nepiktnaudžiaujate kavos lieknos, tai mg kofeino turėtų duoti aiškiai jaučiamus rezultatus. Jei vis gi nusprendėte išbandyti kofeino poveikį, siūlytina pradėti nuo mg kofeino ir sekti savo savijautą. Nepajutus jokių teigiamų rezultatų, kofeino kiekį būtų galima padidinti iki kavos lieknos ar net mg. Svarbiausia neužmiršti, kad kofeinas yra stimuliatorius prie kurio priprantama ir geriau juo nepiktnaudžiauti ir neviršyti mg dienos normos.

Na, o jeigu jūs ar skinavimas xtend degina riebalus kavos kavos lieknos guru ir per dieną suvartojate daugiau nei mg kofeino, gali būti, kad jūsų organizmas bus pripratęs prie jo poveikio ir didelio efekto paprasčiausiai nebejausite.

kavos lieknos riebalų deginimas natūralus gėrimas

Tokiu atveju patartina kavos lieknos, išdėstyti kavos gėrimo ritualus taip, kad jie jums teiktų kiek įmanoma daugiau naudos, nes nors jūs to ir nebejaučiate, kofeino poveikis jūsų organizmui vis vien išlieka. Kaip minėta anksčiau, rekomenduojama kavą gerti 15 min.

svorio kritimas

Apibendrinimas Visų pirma, būtina paminėta, kad jeigu jūs nevartojate kofeino 54 svarų svorio metimas sėkmingai metate svorį be jo, tai taip ir darykite kavos lieknos, be jokių papildomų priemonių.

Na, o jeigu esate kavos mėgėjas, tai prisiminkite šiuos dalykus: kofeinas mažina apetitą ir padeda jums jaustis sotesniems kavos lieknos ir ilgiau; pagreitina lipolizės procesą, dėl kavos lieknos riebalai yra deginami greičiau ir efektyviau; pagreitina jūsų metabolizmą, o tai papildomai degina kalorijas, o ne jas kaupia; suteikia susikaupimo ir riebalų deginimo būdai energijos treniruotės metu, kas leidžia jums treniruotis ilgiau ir efektyviau, ko pasekoje — efektyviau deginamas riebalinis sluoksnis.

Kad visi šie paminėti punktai jums teiktų didžiausią naudą, būtina žinoti, kaip teisingai vartoti kofeiną dienos eigoje. Jei jūs pratę kavą gerti po valgymo, tai pakeiskite šį įprotį ir ją gerkite 15 minučių prieš valgymą.

Tai sumažins jūsų apetitą ir jūs greičiau pasijusite sotūs, todėl natūraliai sumažės suvartojamų kavos lieknos kiekis. Perkelkite savo kavos gėrimą iš tam netinkamo laiko, pavyzdžiui vakare, į labiau naudingą jums — prieš treniruotę. Kofeinas suvartotas prieš fizinį aktyvumą, išlaisvins riebalus ir jie bus naudojami energijai gauti, o tai mažins riebalinį sluoksnį ne tik nuo poodinio riebalinio audinio, bet ir nuo vidinių organų.

Taip pat, kavos lieknos suteiks susikaupimo — tai suteiks stimulo treniruočių metu.