Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Siekiama numesti riebalus. 20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų - DELFI Sveikata

Kaip numesti svorio?

20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų

Žmonės, siekiantys keisti savo kūno svorį, kasdien susiduria su vidinių prieštaravimų kova bei įvairiais klausimais. Dėl kokių priežasčių derėtų atsikratyti antsvorio? Kaip atsikratyti svorio? Kas trukdo siekti šio tikslo ir daugelis kitų. Kai kuriais atvejais į šiuos klausimus atsakyti nėra lengva, todėl gydytojas konsultaciją turėtų pradėti nuo pokalbio.

Kaip padėti sau numesti svorio?

Pokalbis turėtų padėti išsiaiškinti, kokie veiksniai galėtų sumažinti motyvaciją ir iškelti tam tikrų kliūčių, pacientui siekiant numesti svorio. Kodėl taip sunku numesti svorio? Psichologo pareiga — kūrybiškai skatinti motyvacijos sustiprinimą ar kliūčių sumažinimą. Jeigu asmuo bus įsitikinęs, kad siekiama numesti riebalus kurie valgymo sutrikimo aspektai yra jam naudingi, tai jo motyvacija pakeisti savo elgesį bus žema, todėl nustatant gydymo tikslus gali iškilti sunkumų, kurie turės įtakos santykiams su gydytoju ar terapeutu, taip pat gali padidėti atkryčio tikimybė.

Tyrimai rodo, kad valgymo sutrikimų ar antsvorio problemų turinčių asmenų elgesys siekiama numesti riebalus intensyvesnis ir kuo labiau įsitvirtinęs tuo didesnės kontrolės mechanizmo problemos, todėl žemesnė motyvacija siekiama numesti riebalus keisti savo elgesį.

Pirma klaida: badavimas

Žemesnę motyvaciją keistis taip pat sąlygoja ir depresinių simptomų buvimas, kuris sukelia bejėgiškumo jausmą, susijusį su galimybe pakeisti savo elgesį, žemas saviveiksmingumas bei nepasitikėjimas siekiama numesti riebalus gebėjimu siekiama numesti riebalus.

Siekiant sustiprinti motyvaciją keisti savo elgesį yra labai svarbu suteikti asmenims informaciją apie galimas neigiamas sutrikimo ir kylančių problemų pasekmes.

Psichologų patarimai Psichologai motyvaciją apibrėžia kaip vidaus ir išorinius veiksnius, kurie sukelia ir nukreipia elgesį. Yra išorinė motyvacija apdovanojimai, grėsmės arba spaudimas sudaromas individui iš išorėsir siekiama numesti riebalus motyvacija susijusi siekiama numesti riebalus individo asmenybe. Elgsenos keitimas Keisti savo elgesį yra labai sunku.

Shutterstock Šis produktas puikiai tinkamas vartoti pusryčiams ar priešpiečiams, nes numalšina alkį, o jo kaloringumas tikrai nėra didelis. Jogurto sudėtyje esantys baltymai padeda kontroliuoti apetitą, todėl pavyksta nepersivalgyti ir atsispirti pagundai pavalgyti netinkamu metu. Taigi šis produktas neabejotinai padės siekti išsvajoto tikslo — plokščio pilvuko. Uogos Shutterstock nuotr. Uogose cukraus labai nedaug, o antioksidantų — tikrai nemažai.

Kiek žemiau pateikiamas kelių tyrėjų sukurtas elgsenos keitimo stadijos. Tinkamų įpročių formavimas Elgsenos keitimo stadijos yra kelios. Apmąstymai — kada nėra jokio veiksmo, t. Tada labai svarbu ištirti išankstines nuostatas.

siekiama numesti riebalus tėvas numeta svorio dukrai

Kita stadija yra ketinimas, kada žmogus daug galvoja, bet vis dar atidėlioja. Tada labai svarbu aptarti žmogui kylančias abejones. Vėliau vyksta pasiruošimas, kada sukuriamas konkretus planas, atsakantis į klausimą kaip numesti svorio?

Per artimiausią mėnesį, žmogus gali derėtis dėl siekiamų tikslų. Veiksmo stadijoje svarbu pastebėti, kad elgsena tik po 6 mėnesių tampa įpročiu ir jau išlaikoma, todėl labai svarbu stiprinti savo teigiamas puses.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Ir galiausiai lieka palaikymas, kuris yra labai svarbus dėl to, kad tenka stengtis išvengti atkryčio, kuriam prasidėjus vėl teks pradėti nuo pasiruošimo.

Dėl to žmogus gali nagrinėti kylančias kliūtis, jas aptarti ir galbūt rasti būdą jas sumažinti.

Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali. Arba mes suvalgome daugiau kalorijų nei sudeginame, taip skatindami svorio prieaugį, arba suvalgome tiek, kiek išjudame, taip išlaikydami esamą svorį. Jei kalorijų suvalgome mažiau nei sunaudojame paros metu, svoris pradeda kristi žemyn. Tačiau reikia nepamiršti ir kitų faktorių, kurie padės lengviau sukurti reikalingą kalorijų deficitą ir efektyviau naudoti maistines medžiagas organizme.

Svarbu pastebėti, kad susiformavę blogi įpročiai gali trukdyti norimiems pokyčiams. Taigi, metant svorį ir bandant suvokti kaip numesti svorio, ar kovojant su valgymo sutrikimais, vienas iš svarbių aspektų yra motyvacija.

  • 20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų - DELFI Sveikata
  • Kaip prarasti pilvo riebalus virš 40
  • Kaip numesti svorio? - Vilniaus dietologijos centras
  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  • Gydytojas Morozovas: 4 gajūs mitai apie cholesterolį ir ko dar apie jį nežinojote   73 Nemažai sveikatos organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąkad pagal svorį nustatytų medžiagų apykaitos ligų riziką.
  • Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Todėl tiek gydytojui, tiek pačiam žmogui svarbu suprasti, kas žmogų skatina keisti nesusistovėjusį gyvenimo būdą, valgymo įpročius, ir būtina siekiama numesti riebalus tai bei mažinti abejones ir kliūtis Ir keletas rekomendacijų žmonėms, kaip numesti svorio: 1. Labai svarbu apdovanoti save už pasiektus rezultatus.

prarasti svorio ghee

Tai turėtų būti ne maistas, bet tai, ko norisi ir kas yra malonu. Tai gali būti kažkas materialaus, kaip nauja knyga arba nematerialaus, kaip apsilankymas teatre ar tingus vakaras prie televizoriaus. Stebėkite savo pažangą.

numesti svorio slaugos namuose

Tai gali būti kalendorius su pasiektais pokyčiais ar tiesiog raštelis ant stalo. Tačiau matydami aiškiai įvardintus savo pokyčius, būsite labiau motyvuoti tęsti juos. Norėdami sėkmingai pasiekti ilgalaikių svorio pokyčių, teks akis į akį susidurti su emociniais mitybos įpročiais. Svarbu sau atsakyti į tokius klausimus kaip: Ar persivalgote, kai supykstate? Ar griebiatės deserto, kai esate nusivylę? Siekiama numesti riebalus svarbu būti sąžiningam pačiam sau, dėl ko norisi valgyti daugiau nei reikia.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Svarbu žinoti, kad visada bus žmonių, kurie spaus jus atsisakyti jūsų pasiryžimo keistis. Siekiama numesti riebalus reikia aptarti su artimaisiais ir draugais, dėl ko siekiama numesti riebalus apsisprendėte mesti svorį ir kaip tai jums svarbu. Dažnai atsiranda spaudimas iš šeimos dėl to, kad laikas valgant tampa laiku praleistu visiems kartu, tarsi šeimos šventė ar tradicija. Dėl to labai svarbu suplanuoti kažkokią veiklą su artimaisiais, kuri nesusijusi su maistu ir valgymu, tada lengviau atsispirti pagundai, ypač kai esame tokioje kultūrinėje aplinkoje, kurioje maistas yra dalis šventės.

  • Žukauskaitės nuotr.
  • Kaip padėti sau numesti svorio? - steelseries.lt
  • Kaip padėti sau numesti svorio?

Taip pat galite paskaityti ir kitus susijusius straipsnius:.