Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės | Žmonėsteelseries.lt

Sveikas svorio netekimas 3 mėnesius, LIEKNĖJIMO specialistės auksiniai patarimai: ką daryti, kad kilogramai negrįžtų?

Ar jūsų kūnas gali sudeginti riebalų ląsteles

Dieta—spąstai: svoris nuo jos dvigubėja   92 Iš sporto salės pabėgo kompleksuodama Kai suprato, kad reikia kažką daryti, Vida svėrė 85 kg. Kaip pati sako, svorio priaugo po truputį — vaistai, nėštumai, stresai, ligos ir jau didžiulis antsvoris, nuolat skaudantys sąnariai, energijos stygius, pakilęs kraujospūdis ir dusulys, o dar tik 40 metų. Bandžiau įvairias vieno produkto dietas, pavyzdžiui, vieną dieną valgai tik ryžius, sveikas svorio netekimas 3 mėnesius dieną tik vištieną ir pan.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Bandžiau nevalgyti po 18 val. Taigi žinai, kad reikia kažką daryti, bet nežinai, kaip daryti. Taip be rezultato kamavausi dvejus metus.

Šiaip ne taip pavyko pasiekti 80 kg svorį, bet daugiau — nė iš vietos. Tuomet supratau, kad reikia sportuoti. Tačiau kai tu tokia nueini į sporto salę ir matai aplink jaunas gazeles su išpuoselėtu užpakaliuku, pradedi galvoti, kad tik gadinsi visiems vaizdą. Sveikas svorio netekimas 3 mėnesius reikia žinoti, kaip elgtis su treniruokliais, kaip teisingai daryti pratimus. Ką veikia salės treneriai — iki šiol nesuprantu jų funkcijos. Jie turėtų vaikščioti nuo žmogaus prie žmogaus ir padėti, tačiau iš tiesų tik žaidžia kompiuteriu, o jeigu nori, kad tau paaiškintų pratimus, turi susimokėti papildomai.

Nueini į aerobiką — vėl stresas.

Svorio mažinimas (1 dalis). Sporto įtaka, maisto kiekiai, valgymo dažnumas...

Nespėji su siūlomu rimtu, makaluojiesi ir tiek. Per tris savaites neteko 6 kilogramų Naujas jos gyvenimo etapas prasidėjo nuo skambučio draugei.

Ji nepakėlė ragelio, sveikas svorio netekimas 3 mėnesius to perskambino ir atsiprašė, kad buvo treniruotėje. Aš žinau, kad ji silpnos sveikatos, po širdies operacijos, bet vis tiek sportuoja, aš mečiau nieko nedarau. Vyras mano bėdomis pasidalino su šeimos draugu, profesionaliu sportininku, šis iškart pasiūlė po 2 valandų susitikti sporto salėje ir pažadėjo man parodyti treniruoklius.

sveikas svorio netekimas 3 mėnesius

Mano nuvykimas baigėsi trimis valandomis intensyvios treniruotės. Nuo tos dienos jis dirba su manimi kiekvieną rytą. Negailėjo manęs nuo pat pradžių, tačiau visada duodavo protingą krūvį — pacypdavau, bet nešliauždavau. Aišku, po pirmų treniruočių būdavo katastrofa. Kai pastatė mane ant bėgimo takelio, jau po 10 minučių pareiškiau, kad tai ne man. Tačiau treneris buvo nesukalbamas — esą negi vaikščioti nemoku. Buvau įsitikinusi, kad dėl atrito jau niekada negalėsiu normaliai pritūpti.

Po savaitės pritūpimus dariau jau nesilaikydama už sienelės. Jau tris mėnesius ji sportuoja penkis kartus per savaitę. Per tą laiką ne tik nukrito 10 kg, bet ir 10 cm sumažėjo kūno apimtys. Moteris teigia net nepastebėjusi, kaip visi drabužiai ant jos ėmė kaboti.

Geriausios dietos nėra. 9 pagrindinės svorio mažinimo taisyklės

Sutarėme, kad mėnesį nesisversiu, tačiau neištvėriau, pasisvėriau jau po trijų savaičių. Pamačiusi, kad nukrito beveik 6 kilogramai, negalėjau tuo patikėti. Atsirado didžiulė motyvacija tęsti. Dabar sveriu tik šiek tiek daugiau nei 70 kg. Kardinalūs mitybos pokyčiai Per tą laiką ji kardinaliai pakeitė ir savo mitybą. Kadangi organizmas, virškindamas baltymą, sunaudoja daugiau energijos, todėl kad tęstųsi kalorijų deginimas, po treniruotės ji įprato valgyti baltyminio maisto.

Angliavandenius valgo tik pirmoje dienos pusėje, o vakare — tik baltyminis maistas ir daržovės. Vida pradėjo skaityti maisto produktų etiketes ir sužinojo, kad gali skirtis net kruopų, pavyzdžiui, grikių, ryžių, sudėtis. Pasirodo, vienų gamintojų grikiuose yra daugiau baltymų negu kitų. Baltymų kiekis skiriasi ir liesuose varškės produktuose. Kaip bebūtų keista, pagal šį kriterijų geriausia yra praktiškai pigiausia varškė.

Valgydavau chaotiškai, o dabar valgau maždaug tuo pačiu laiku, apie penkis kartus per dieną. Prieš treniruotę, šeštą ryto sveikas svorio netekimas 3 mėnesius košę. Išnyko duona, batonas, bandelės. Taip pat atsisakiau vaisių, nes jie skyla į cukrų, kuris turi daug kalorijų.

Žemės ūkis ir kaimo plėtra

Apie 13 val. Tai jau būna įprastas valgymas sveikas svorio netekimas 3 mėnesius sriuba, antras patiekalas. Tik nevalgau bulvių prie mėsos ir padažų. Apie val. Vakarienei, apie 18 val. Jei artėjant miegui labai norisi dar ko nors užkąsti, tinka liesa varškė. Pagrindinė sėkmės priežastis Moteris tikina, kad niekada nesijaučia alkana, nes valgyti gali tiek, kiek nori, tačiau valgant dažniau suvalgomo maisto kiekis natūraliai mažėja.

Maisto įvairovė ne sumažėjo, bet netgi prasiplėtė. Pavyzdžiui, labai prasiplėtė daržovių asortimentas — tai, ką anksčiau ji valgydavo tik kaip priedą, kurio gali ir nebūti, tapo pagrindiniu patiekalu.

Nieko to nedariau. Sveikas svorio netekimas 3 mėnesius vyko natūraliai — pats organizmas pradėjo sakyti, kada jis nori valgyti ir ką. Tiesiog nebeliko jokių pusfabrikačių, į kuriuos daug visko primaišyta, pavyzdžiui, nebevalgau kotletų, blynų. Didžiausias iššūkis buvo atprasti nuo saldaus skonio — saldumynų labai norėjosi, nes buvau prie jų pripratusi.

Mane išgelbėjo sportininkų braškių skonio baltyminis sveikas svorio netekimas 3 mėnesius. Tai buvo labai skani apgaulė, tačiau dabar man ir šio pakaitalo nebereikia.

Ir parduotuvėje jau nebesigailiu savęs matydama kokį nors skanų produktą, kurio valgyti negaliu. Liko tik vienas pasirinkimo kriterijus — sveika arba ne.

Visą maistą stengiuosi gamintis pati, nes parduotuvėje sveiko baltyminio maisto nenusipirksi. Net salotos su dideliu sveikas svorio netekimas 3 mėnesius aliejaus ar majonezu. Į mėsą taip pat paprastai pridėta angliavandenių ir riebalų. Mėsą ji paprastai garina arba kepa orkaitėje.

Aš nebegaliu prarasti riebalų kaip sudeginti riebalus per 1 mėnesį

Valgau įvairias daržovių sriubas. Moters mitybos racione nebeliko duonos. Kai po ilgo laiko jos paragavo, suprato, kad ji nebeskani. Sveikas svorio netekimas 3 mėnesius duona turi būti be mielių, bet norint tokią rasti, tenka gerokai pavargti. O ką jau kalbėti apie cukrų, kurio yra ne tik duonoje, bet daugelyje produktų, net dietiniame jogurte.

Klientų pasiekimai

Dingsta įvairovė. Pavyzdžiui, atsisakai varškės todėl, kad valgai vištieną. Arba visą dieną valgai ryžius, nors vakare jų valgyti nereikėtų.

Kita mano klaida buvo, kad nevalgydavau pusryčių, todėl labai norėdavau valgyti vakare. Tada valgai bet ką — pavyzdžiui, pasikepi kiaušinį su sviestu, nors svieto vartoti nereikėtų.