Lieknėjimui

Sveiki batonėliai svorio metimui

5 „sveiki“ patiekalai, trukdantys mesti svorį

Šiame straipsnyje sužinosi kurie maisto produktai suteiks ilgalaikį sotumo, bet ne persivalgymo jausmą. Svorio metimas iš pažiūros atrodo paprastas: valgyk mažiau, judėk daugiau. Tačiau visi puikiai žinom, kas atsitinka kai imam mažinti kalorijas.

sveiki batonėliai svorio metimui

Mes iškarto jaučiamės alkani ir atrodo jog galėtume suvalgyti arklį. O kuo labiau alkanesnis esate, tuo labiau tikėtina, kad persivalgysite, pasirinksite netinkamą maistą, ko pasėkoje visa tai atsilieps neigiamai, jūsų svorio metimui.

geriausias būdas mesti svorį sulaukus šešiasdešimties

Paprasčiausias būdas nebūti alkanam — valgyti. Tačiau ne visi maisto produktai yra lygūs. Kai kurie produktai efektyviau užpildys tavo skrandį taip siųsdami signalą smegenims, kad esate sotus.

Kiti, tokie kaip saldainis, privers tave ieškoti antro, trečio, ketvirto, kol staiga pamatysi, kad pakelis tuščias. Ir vis tiek jausiesi alkanas.

Sveiki energetiniai batonėliai receptas (Javainių batonėlių receptai)

Kai kurie žmonės rekomenduoja sveiki batonėliai svorio metimui užpildyti didelės apimties, mažo kaloringumo patiekalais, tokiais kaip sriuba, salotomis, liesais baltymais.

Yra būdas nuspėti nuo kuriu maisto produktų jausiesi sotesnis ilgesnį laiką, neviršijant kalorijų limito! Pilnumo faktorius Truputį daugiau nei prieš 20 metų, mokslininkų grupė sukūrė sotumo indeksą pagal kurį buvo sudarytas maisto sąrašas, kuriame produktai yra reitinguojami pagal tai, sveiki batonėliai svorio metimui gerai jie išlaiko sotumo jausmą dviejų valandų laikotarpyje. Mokslininkai kelioms grupėms žmonių davė skirtingas, kalorijų turinčias, tam tikro maisto porcijas.

Baigę valgyti, tyrimo dalyviai vertino savo alkio jausmą kas penkiolika minučių, visas dvi valandas. Dalyviams buvo leista užkandžiauti, priklausomai nuo jų savijautos ir alkio.

Du veiksniai, kurie padeda nustatyti maisto produkto sotumo indeksą yra ląstelienos ir baltymų kiekis, bei vanduo. Pupelės ir lęšiai, kuriuose gausu ląstelienos, gavo aukštą įvertinimą.

Geriausi užkandžiai metantiems svorį

Taip pat kaip ir bulvės, pilno grūdo duona, avižos Maisto produktai, savyje turintys daug vandens, greitai paliks jūsų skrandį, ko pasėkoje jausitės alkanas. Suvalgę sriubą ar salotas po valandos ieškosite užkandžio po ranka.

Liesas baltymu šaltinis kaip vištiena ar žuvis su daržovėmis yra kur kas geresnis variantas.

O dar tik 10 valandų.

Toks sveiki batonėliai svorio metimui uždels alkio jausmą, neviršijant kalorijų normos. Vis dar nežinote ką turėtumėte valgyti? Štai jums penki produktai kurie palaikys sotumo jausmą. Amerikos koledžo Journal of Nutrition atliktas tyrimas nustatė, kad moterys, kurios į savo pusryčius įtraukė du kiaušinius, turėjo kur kas didesnį sotumo jausmą dienos bėgyje ir per pietus suvartojo gerokai mažiau maisto, negu tie, kurie pusryčiams pasirinko kažką saldaus.

Lieknėjimui

Pridėję vos pusę avokado prie valgymo jausitės kur kas sotesnis, ir alkio jausmas gali neatsirasti net iki 5 valandų. Ne tik, kad žiupsnelis prieskonių pagreitins jūsų medžiagų apykaitą, bet kapsaicinas, medžiaga randama čili pipiruose, padeda kontroliuoti jūsų apetitą. International Journal of Obesity tyrimas parodė, kad suaugusieji kurie į savo mitybos racioną įtraukią arbatinį šaukštelį čili pipirų, suvalgo kur kas mažiau kalorijų, renkasi mažiau riebalų turintį maistą.

Avižos turi daug ląstelienos ir baltymų, kur kas daugiau nei sausi pusryčiai. Tyrimas atliktas m parodė, kad sveiki žmonės kurie suvalgo kalorijų avižų su pienu turi geresnę apetito kontrolę ir didesnį sotumo jausmą, nei tie kurie suvalgo tokį pat kalorijų skaičių iš sausų pusryčių.

sveiki batonėliai svorio metimui deginti riebalus meme

Danijoje esančio Kopenhagos Universiteto mokslininkai ištyrė, kad juodasis šokoladas gali sumažinti potraukį saldumynams iki 5 valandų. A satiety index of common foods. European Journal of Clinical Nutrition, 49 9 džiaugsmas msnbc svorio netekimas, Vander Wal, J.

sveiki batonėliai svorio metimui

Short-term effect of eggs on satiety in overweight and obese subjects. Journal of the American College of Nutrition, 24 6 Wien, M.

A randomized 3x3 crossover study to evaluate the effect of Hass avocado intake on post-ingestive satiety, glucose and insulin levels, and subsequent energy intake in overweight adults. Nutrition Journal, 12 1 Westerterp-Plantenga, M.

sveikatos lieknėjimo kava guminis svorio metimo kostiumas

Sensory and gastrointestinal satiety effects of capsaicin on food intake. International Journal of Obesity, 29 6 Rebello, C.