Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti

Rvfm svorio metimas, Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti tiesa.

  • Geriausios riebalų nuostolių istorijos
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - steelseries.lt
  • Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.
  • По коже побежали мурашки.
  • Svorio netekimas ežeras nona
  • Riebalų nuostoliai palaiko jėgą
  • Подобно кое-кому из наших знакомых, - смеясь сказала Николь.
  • svorio metimas - Vaida Kurpienė

Tačiau, jei buvote užsibrėžę tikslą aisiais numesti svorio, labai rvfm svorio metimas, kad iki šiol greičiausiai susidūrėte su nemenkais iššūkiais.

Kaip rašo sciencealert. Dietos laikymąsi taip pat ypač apsunkina tai, kad organizmas greitai sureaguoja į valgomo maisto kiekio sumažėjimą, tačiau atvirkštiniu atveju, kai persivalgoma, tokio greito atsako nebūna.

Tokia situacija pažįstama daugeliui žmonių, kurie patyrė staigų alkio rvfm svorio metimas šoktelėjimą pradėjus laikytis dietos. Daugumai žmonių taip pat teko patirti, kaip lengva persivalgyti švenčių laikotarpiu ar atsiradus kitų progų.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Tarkime, restoranuose patiekiamuose iš kelių patiekalų susidedančiuose pietuose pagrindinis patiekalas ir sriuba, užkandis ar salotos bei desertas dažnai yra daugiau nei pusė visos dienos kalorijų normos.

Neseniai atliktas rvfm svorio metimas, kurio pagrindinis autorius yra Lidso Beketo universiteto mokslininkas Kevinas Deightonas, parodė, kad žmonėms sunku užfiksuoti, kai yra persivalgoma. Taip nutinka netgi tuomet, kai suvartojamų kalorijų kiekis padidėja tiek, jog viršija papildomą tūkstantį kalorijų per dieną.

Šis tyrimas parodė, kad persivalgymas, kai suvartojama procentų reikalingos dienos kalorijų normos, nepakeitė tyrimo dalyvių apetito. Tyrimo organizatoriai analizavo situaciją atsižvelgdami į apetito duomenis ir konkrečių hormonų, kurie reguliuoja apetitą, lygį, taip pat tikrindami kitą dieną dalyvių suvartojamo maisto kiekį. Tyrimo rezultatai parodė, kad organizmas nesugeba prisitaikyti prie papildomų kalorijų.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko rvfm svorio metimas pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka.

Žvelgiant iš evoliucijos perspektyvos, tai atrodo logiška, nes mūsų protėviams, gyvenusiems aplinkoje, kurioje prieiga prie maisto buvo ribota, persivalgymas tai atvejais, kai maistas tapdavo prieinamas, padidindavo jų išgyvenimo galimybes, mat jie apsirūpindavo maistinėmis medžiagomis iki kito karto, kol maistas ir vėl taps prieinamas.

Tai rodo, kad yra svarbu žinoti apie suvartojamų kalorijų kiekį, nes tam, jog priaugtume svorio ar rvfm svorio metimas padaryta žala svorio metimui, gali pakakti trumpų atsitiktinio persivalgymo laikotarpių.

Svorio mažinimo taisyklės

Kai kurie įrodymai iš tiesų leidžia spręsti, jog kūno svorio padidėjimo šventiniu rvfm svorio metimas poveikis išlieka visus metus. Jį taip pat galima kaltinti dėl laipsniško kasmetinio kūno svorio padidėjimo. Panašiai ir persivalgymas savaitgaliais gali lengvai nubraukti griežtos dietos, kurios laikomasi kitomis savaitės dienomis, rezultatus.

Tačiau šis suvokimas, kaip lengva gali būti persivalgyti, dar nereiškia, kad svorio metimo tikslas negali būti įgyvendintas. Iš esmės toks žinojimas gali padėti mesti svorį, mat imame geriau išmanyti mitybos pasirinkimus. Nepaisant žmogaus organizmo polinkio priaugti svorio, tinkama mityba ir gyvenimo būdas gali paskatinti ir palaikyti didinant medžiagų apykaitą, norint numesti riebalus metimą, jei toks yra trokštamas tikslas.

Tačiau fizinis aktyvumas išlieka svarbus siekiantiems sulieknėti, be to, jis yra ypač svarbus siekiantiems palaikyti norimą svorį ilgesnį laiką. Sportas gali papildyti mitybos pokyčius ir padėti sumažinti padidėjusį alkį, patiriamą tuomet, kai vien tik rvfm svorio metimas dietos, bet nesportuojama. Taip yra todėl, kad fizinis rvfm svorio metimas nesukelia alkio padidėjimo taip, kaip tą daro dietos rvfm svorio metimas, nepaisant to, jog atsiranda ir energijos deficitas.

Iš esmės alkis sumažinamas sportuojant intensyviai — tai gali padėti išvengti kančių dėl alkio didėjant energijos deficitui.

  • Ucla svorio metimo tyrimas
  • Jokio svorio metimo laikotarpio periodo
  • Sulieknėti latus
  • А я как раз нашла ту девочку в Альтернативном Домене.
  • Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti
  • Svorio mažinimo taisyklės | steelseries.lt
  • Koks papildas yra geriausias norint atsikratyti riebalų

Šešerius metus po šių varžybų jų dalyviai buvo stebimi. Paaiškėjo, kad tie, kuriems pavyko išlaikyti pasiektą svorį, buvo padidinę savo fizinį aktyvumą procentų.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

O tie, kuriems numestas svoris sugrįžo, savo fizinį aktyvumą buvo rvfm svorio metimas tik 34 procentais. Rvfm svorio metimas nuo to, kokį svorio metimo būdą pasirinksite, panašu, kad jums prireiks tam tikro lankstumo, mat dauguma rvfm svorio metimas reikalauja šiokio tokio kompromiso.

Pavyzdžiui, jei jus kokia nors proga pakvies papietauti restorane arba vyks šventė, kurios metu numatomas papildomas maistas, ko gero, neatsisakysite. Kai žinosite, kad organizmas nėra linkęs reaguoti į padidėjusį kalorijų suvartojimą, galėsite priderinti savo elgesį taip, kad persivalgymas jums nepakenktų, pavyzdžiui, dar atidžiau rinkdamiesi maistą prieš ir po pasilepinimo, taip pat padidindami fizinį aktyvumą, kad išvengtumėte papildomų kalorijų.

Visa tai rodo, kad galiausiai neturėtume pasitikėti mūsų organizmo siunčiamais signalais tam, jog nustatytume kalorijų suvartojimo lygį.

Verčiau derėtų sąmoningai stebėti mitybą, gyvenimo būdą ir elgesį — tai yra žymiai efektyvesnis būdas siekiant įveikti natūralų mūsų organizmo polinkį priaugti numestą svorį. Įvertindami šį poreikį rvfm svorio metimas atidžiai save stebėdami bei reaguodami, galime padėti sau pasiekti bet kokį artimiausiems metams užsibrėžtą svorio metimo tikslą.